Taylor och Taylor - inte längre ett par...

Ni som följer bloggen har kanske märkt att jag försöker skriva så lite som möjligt om allt skvaller. Det är inte riktigt min grej. Den här gången blir det ett litet undantag då jag märkt att flera av er gillar Taylor lite speciellt.

Taylor Lautner och Taylor Swift har dejtat några månader men nu har förhållandet tydligen tagit slut. US Magazine skriver att Lautner gillade Swift mer än hon gillade honom. Dock förblir de två vänner. Det är kanske bra då de kommer att behöva vara på röda mattan tillsammans vid premiären av filmen Valentines Day som båda är med i.

Nu är ju det här som sagt bara skvaller. Det verkar stämma men jag vet inte direkt hur man kan lite på källorna. Ärligt talat visste jag inte ens att Taylor och Taylor änns var ett officiellt par förrän jag läste den hör nyheten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0